Heb je een klacht? We lossen het graag op!
Bij Voltière staan we voor kwaliteit – maar het kan natuurlijk gebeuren dat er iets misgaat. Laat het ons dan vooral weten!
Hoe werkt het?
- Dien je klacht binnen 2 maanden na ontdekking bij ons in, met een duidelijke omschrijving.
- We reageren binnen 14 dagen. Duurt het langer? Dan hoor je dat ook binnen die termijn.
- Komen we er samen niet uit? Dan kun je terecht bij Stichting WebwinkelKeur voor gratis bemiddeling.
- Je kunt ook een klacht indienen via het Europees ODR-platform: ec.europa.eu/odr.
Een klacht schort je betalingsverplichting niet op – tenzij we iets anders hebben afgesproken.
Als wij vinden dat je klacht gegrond is, zorgen we uiteraard voor een passende oplossing. Denk aan vervanging of reparatie, kosteloos natuurlijk.
Geschillen
Op al onze overeenkomsten is Nederlands recht van toepassing, ook als je in het buitenland woont. Het Weens Koopverdrag is niet van toepassing.